Jelenleg üres a kosarad.
Utolsó frissítés: 2025. március 24.
A Slippers.hu-nál elkötelezettek vagyunk amellett, hogy zökkenőmentes és kielégítő élményt nyújtsunk értékes vásárlóinknak. Kérjük, tekintsd át a nemzetközi szállításra és visszaküldésre vonatkozó szabályzatunkat.
Szállítási szabályzat
Megértjük a pontos kézbesítés fontosságát. Íme, amit tudnod kell a szállítási folyamatunkról:
- Rendelés határideje: Közép-európai idő szerint 7:00 óra
- Feldolgozási idő: Minden rendelést 1-2 munkanapon belül feldolgozunk
- Átlagos kézbesítési idő: A rendelések általában 5-10 munkanapon belül érkeznek meg, átlagosan 8 munkanap alatt. Ritka esetekben és egyes célállomásokon akár 15 munkanapig is eltarthat
- Nemzetközi raktárrendszer: Globálisan elosztott raktárakból szállítunk a hatékony kézbesítés érdekében
- Szállítócégek: Számos helyi és globális szállítócéget használunk, mint például DPD, GLS, Magyar Posta, stb.
- Rendelés nyomon követése: A feladás után kapsz egy nyomon követési számot
- Szállítási költségek: Az esetleges szállítási díjak egyértelműen megjelennek a pénztárnál. 9.000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes a szállítás
- Csomagolás: Egyszerű, környezetbarát csomagolásban hiszünk. Termékeink megfelelő védelemmel érkeznek, de felesleges csomagolás nélkül. Nem költünk extra pénzt extravagáns csomagolásra, így neked spóroljunk, és jót tegyünk a környezettel
Visszaküldési szabályzat
Elégedettséged a prioritásunk. Ha nem vagy teljesen elégedett a vásárlásoddal:
- Visszaküldési időszak: A termék kézhezvételétől számított 14 naptári napod van a visszaküldés kezdeményezésére
- Termék állapota: A visszaküldött termékeknek eredeti állapotban és csomagolásban, használatlanul, minden címkével ellátva kell lenniük
- Újraraktározási díj: 10%-os díj vonatkozik a meggondolás miatti visszaküldésekre. Hibás termékek visszaküldése esetén nincs újraraktározási díj
- Visszaküldés kezdeményezése: Vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a visszaküldési utasításokért és a raktár címéért
- Visszaküldési címke: E-mailben küldjük el, miután felvetted a kapcsolatot a Slippers.hu-val a visszaküldés jellegét illetően
- Visszaküldés költségei: Meggondolás esetén a vásárló felelős a visszaküldés szállítási költségeiért
Nem visszaküldhető termékek:
- Vásárló által megrongált termékek
- Személyre szabott vagy egyedi készítésű termékek
- Romlandó áruk
- Higiéniai vagy egészségügyi okokból visszaküldésre alkalmatlan termékek
- Sérült csomagolás miatt újraértékesítésre alkalmatlan termékek
Garancia sérült vagy nem működő termékekre
Ha sérült vagy nem működő terméket kapsz:
- Jelezd a problémát a kézhezvételtől számított 14 naptári napon belül
- Biztosíts vizuális bizonyítékot: egy videót vagy legalább 3 fotót különböző szögekből
- Értékeljük a kárt, és ingyenes visszaküldést, visszatérítést vagy cserét biztosítunk szükség szerint
- A Slippers.hu fedezi a sérült/hibás termékek visszaküldési költségeit
Visszatérítések
A visszatérítéseket 1-10 munkanapon belül dolgozzuk fel, a fizetési módtól függően.
Az eredeti fizetési módra térítjük vissza, hacsak a Slippers.hu másként nem rendelkezik.
Csere opció: Biztosíthatunk csere terméket, akár kissé magasabb értékűt is.
Termék elérhetőség
Nemzetközileg szerezzük be termékeinket, hogy versenyképes árakat és egyedi darabokat kínálhassunk. Bár naponta frissítjük készletünket, előfordulhat, hogy egy termék a rendelés leadása után már nem elérhető. Ilyen esetekben azonnal értesítünk, és alternatívákat vagy teljes visszatérítést ajánlunk.
Kapcsolat
Ha bármilyen kérdésed vagy aggályod van a Szállítási és Visszaküldési Szabályzatunkkal kapcsolatban, kérjük, ne habozz felvenni velünk a kapcsolatot.
Köszönjük megértésedet és türelmedet, miközben azon dolgozunk, hogy a lehető legjobb vásárlási élményt nyújtsuk neked a Slippers.hu-n.