Utolsó frissítés: 2025. március 24.

A Slippers.hu-nál elkötelezettek vagyunk amellett, hogy zökkenőmentes és kielégítő élményt nyújtsunk értékes vásárlóinknak. Kérjük, tekintsd át a nemzetközi szállításra és visszaküldésre vonatkozó szabályzatunkat.

Szállítási szabályzat

Megértjük a pontos kézbesítés fontosságát. Íme, amit tudnod kell a szállítási folyamatunkról:

  • Rendelés határideje: Közép-európai idő szerint 7:00 óra
  • Feldolgozási idő: Minden rendelést 1-2 munkanapon belül feldolgozunk
  • Átlagos kézbesítési idő: A rendelések általában 5-10 munkanapon belül érkeznek meg, átlagosan 8 munkanap alatt. Ritka esetekben és egyes célállomásokon akár 15 munkanapig is eltarthat
  • Nemzetközi raktárrendszer: Globálisan elosztott raktárakból szállítunk a hatékony kézbesítés érdekében
  • Szállítócégek: Számos helyi és globális szállítócéget használunk, mint például DPD, GLS, Magyar Posta, stb.
  • Rendelés nyomon követése: A feladás után kapsz egy nyomon követési számot
  • Szállítási költségek: Az esetleges szállítási díjak egyértelműen megjelennek a pénztárnál. 9.000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes a szállítás
  • Csomagolás: Egyszerű, környezetbarát csomagolásban hiszünk. Termékeink megfelelő védelemmel érkeznek, de felesleges csomagolás nélkül. Nem költünk extra pénzt extravagáns csomagolásra, így neked spóroljunk, és jót tegyünk a környezettel

Visszaküldési szabályzat

Elégedettséged a prioritásunk. Ha nem vagy teljesen elégedett a vásárlásoddal:

  • Visszaküldési időszak: A termék kézhezvételétől számított 14 naptári napod van a visszaküldés kezdeményezésére
  • Termék állapota: A visszaküldött termékeknek eredeti állapotban és csomagolásban, használatlanul, minden címkével ellátva kell lenniük
  • Újraraktározási díj: 10%-os díj vonatkozik a meggondolás miatti visszaküldésekre. Hibás termékek visszaküldése esetén nincs újraraktározási díj
  • Visszaküldés kezdeményezése: Vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a visszaküldési utasításokért és a raktár címéért
  • Visszaküldési címke: E-mailben küldjük el, miután felvetted a kapcsolatot a Slippers.hu-val a visszaküldés jellegét illetően
  • Visszaküldés költségei: Meggondolás esetén a vásárló felelős a visszaküldés szállítási költségeiért

Nem visszaküldhető termékek:

  • Vásárló által megrongált termékek
  • Személyre szabott vagy egyedi készítésű termékek
  • Romlandó áruk
  • Higiéniai vagy egészségügyi okokból visszaküldésre alkalmatlan termékek
  • Sérült csomagolás miatt újraértékesítésre alkalmatlan termékek

Garancia sérült vagy nem működő termékekre

Ha sérült vagy nem működő terméket kapsz:

  • Jelezd a problémát a kézhezvételtől számított 14 naptári napon belül
  • Biztosíts vizuális bizonyítékot: egy videót vagy legalább 3 fotót különböző szögekből
  • Értékeljük a kárt, és ingyenes visszaküldést, visszatérítést vagy cserét biztosítunk szükség szerint
  • A Slippers.hu fedezi a sérült/hibás termékek visszaküldési költségeit

Visszatérítések

A visszatérítéseket 1-10 munkanapon belül dolgozzuk fel, a fizetési módtól függően.

Az eredeti fizetési módra térítjük vissza, hacsak a Slippers.hu másként nem rendelkezik.

Csere opció: Biztosíthatunk csere terméket, akár kissé magasabb értékűt is.

Termék elérhetőség

Nemzetközileg szerezzük be termékeinket, hogy versenyképes árakat és egyedi darabokat kínálhassunk. Bár naponta frissítjük készletünket, előfordulhat, hogy egy termék a rendelés leadása után már nem elérhető. Ilyen esetekben azonnal értesítünk, és alternatívákat vagy teljes visszatérítést ajánlunk.

Kapcsolat

Ha bármilyen kérdésed vagy aggályod van a Szállítási és Visszaküldési Szabályzatunkkal kapcsolatban, kérjük, ne habozz felvenni velünk a kapcsolatot.

Köszönjük megértésedet és türelmedet, miközben azon dolgozunk, hogy a lehető legjobb vásárlási élményt nyújtsuk neked a Slippers.hu-n.