miben segíthetünk?

Lépj kapcsolatba

Örömmel segítünk bármilyen kérdésben vagy problémában termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatban. Íme a lehetőségek, hogyan érhetsz el minket:

Email

hello@slippers.hu

SMS vagy Telefon

+36 30 684 43371

gyakori kérdések

Szállítás, visszaküldés és csere

Itt találsz válaszokat néhány gyakran felmerülő kérdésre. Ha a te kérdésed nincs köztük, ne habozz felvenni velünk a kapcsolatot!

A rendelések általában 5-10 munkanapon belül érkeznek meg, átlagosan 8 munkanap alatt.

Igen, ha létrehoztál fiókot, a fiókodon belül kapsz egy nyomon követési számot, amint feladtuk a rendelésedet.

A termék kézhezvételétől számított 14 napod van a visszaküldés kezdeményezésére. A termékeknek eredeti állapotban és csomagolásban, használatlanul, minden címkével ellátva kell lenniük.

Meggondolás esetén 10%-os újraraktározási díj vonatkozik a visszaküldésekre. Sérült vagy hibás termék esetén nincs díj.

Nem visszaküldhető termékek: vásárló által megrongált tételek, személyre szabott vagy egyedi készítésű termékek, romlandó áruk, és higiéniai vagy egészségügyi okokból visszaküldésre alkalmatlan termékek.

Meggondolás esetén a vásárló felelős a visszaküldés szállítási költségeiért. Hibás vagy téves termék esetén a Slippers.hu fedezi a visszaküldés költségeit.

A visszatérítéseket 1-10 munkanapon belül dolgozzuk fel, a fizetési módtól függően.

Jelezd a problémát a kézhezvételtől számított 14 napon belül, és biztosíts vizuális bizonyítékot (egy videót vagy legalább 3 fotót különböző szögekből). Értékeljük a kárt, és megszervezzük a visszaküldést, visszatérítést vagy cserét szükség szerint.